I skolan

SItter på golvet i korridoren med Angelica,Lisa & Martina.
Ska skriva om min dröm resa på engelska, hm har inte börjat
 än men tror jag ska ta Jamaica.
hihi.  & mamma ringde förut och vi får tydligen inte lägenheten idag,
 för hon som bor där nu va inte klar. :S ååh typsikt!!
men iofs så är ju lägenheten hennes tills på söndag, men endå... hon sa att honj skulle va klar idag...
 
Efter skolan tror jag att jag ska springa iväg till veromoda
 & köpa ett par super snygga byxor.
Utifall pappa har satt in pengar på mitt kort, annars får de bli en annan dag..
Sen ska jag hem till mamma & packa ihop mitt rum , hihh
men men , ska väl jobba lite nu

pussis

Kommentarer
Postat av: Moa

Det var så lite så :) snygg blogg föresten ;D I like

2009-01-27 @ 13:41:09
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0