Måndag.

Happ, gick upp halv 9  imorse med kajsa,
Hon började 10, själv började jag 3 . hahah men vad gör de, jag fick ju va med kajsis ! :D
Åkte iallafall hem & somnade om igen. Sov då till halv 12. Skönt !
Sen gick jag upp, fixade mej lite & skulle ta tåget till örebro som gick 12.54,
för jag skulle möta Jossan,Lisa & angelica vid shang hai.
Så va de tåget inställt....... så jag fick vänta tills 13.23 då nästa tåg gick.
 Ialla fall så kom jag till stan & mötte dom.
Så åt vi på shang hai, as gott! men de va jätte synd att
Sofia & matina inte kunde följa med . men men det blir ju fler ggr :)

Efter vi hade käkat så gick vi & köpte godis, haha .
Sen gick vi till skolan... Gjorde faktiskt inte så mycket där. stog mest.
Men vi had eju ivf mingelkväll för våra salonger & de va väl trevligt..
Sen åkte vi med tåget hem 21.09 & nu sitter jag hemma hos pappa!

& imorgon får vi nycklarna till lägenheten WIHO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0