Onsdag

hey! lika trött imorse som vanligt, även fast jag gick & la mig runt 10 igår :O, haha.
Hade produktlära fram till kl 11.45, ganska jobbigt & sitta stilla så länge.
Sen hade vi lunch, & sen musik! äntligen.
Har uppdelat så man har bild en termin & musik en termin.
det var jätte kul att ha musik, det var ett tag sen.

Efter skolan blev det stan en stund med Ninni & martina,
handlade en sjal på h&m på rean, & så var det så bra så man f
ick 2 för 1 på rean & då hitta jag en liten väska också. As bra!
Sen åkte jag till mamma i affären & åkte med henne hem sen.

Imorgon har vi frisör hela dagen, najs!

Nu ska jag duscha!!



Kommentarer
Postat av: Jessica

mmh, ses i helgen eller något kanske. Skönt med helger, ingen skola och träffas lite mer, saknar daj <3

2009-01-14 @ 21:51:38
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0