Onsdag

Halloj, Kom nyss hem från dansen, första gången
 på terminen & det var super kul!
Pratade nyss med födelsedags barnet i telefon,
det blev ett långt & intensivt samtal.  love you honey <3
 
Dagen har väl flytit på kan man säga,
hade frisör idag, fick lägga clips lockar, absolut inte
det lättaste, ganska pillrigt & jobbigt, Men det va ganska kul endå :)
Efter lunch hade vi musik, vi spelade lite gitarr & sjöng osånt.  slutade kl 2
& då drog jag till mamma i affären & åt lite oså
& väntade på att dansen skulle börja.
På bussen hem träffade jag min kusin maja,
så buss resan blev både roligare & gick fortare ^^

Nu ska jag snart hoppa in i duschen & sen äta något

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0