Onsdag!

Halloj!

Idag har vi fått nycklarna & börjat flytta! :D:D
Först var jag Och ninni på marieberg, Köpte varsitt
par nästan likadana byxor haha..
Hade för övrigt en jävligt kul eftermiddag med dej Ninni, du är guld värd <3
Sen åkte vi in till stan igen & dansade, as kul var det !
Sen gick jag direkt till det nya placet..
& mitt rum ( och föresten alla rum i hela lägenheten) är hur fint som helst!
Och på fredag efter klassfesten ska jag sova där för första gången. Kul :D
men nu är jag något sjuukt trött & har jävligt ont i ryggen så jag ska nog lägga mig & se tv sen sova!
Natti



Kommentarer
Postat av: Anonym

dagen var underbar med dig hjärtat <3

2009-01-28 @ 22:25:36
Postat av: Anonym

vilken affär kommer dom ifån : ) ?

2009-02-02 @ 18:22:33
Postat av: hedda

anonym; byxorna kommer från veromoda

2009-02-02 @ 18:47:30
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0