Söndag

Hey!!
Hade en kanon kväll igår med jessica & Ninni!
Vi gick till maxi & köpte ingridienser till marängswich, sen gick vi hem till mej & kollade på körslaget.
Sen kom vi på att vi ville ha chips, så vi gick till maxi igen efter körslaget,
haha , sen sov dom över här mysigt! Det var riktigt länge sen.
Kollade igenom gamla bilder också, och fick oss många skratt !

Imorse väckte jessica mej vid halv 11 eller något, för hon
skulle spela innebandy match, så då gick jag upp med henne
& fixade frukost, sen gick jag & la mej en stund till. 
Så åkte hon iväg , jag och ninni gick upp vid 11,åt maränger & chips och kollade
 på barnkanalen en stund, sen tog vi tag i våra liv och åt frukost, fixade
oss och sen gick vi iväg till kumla hallen för att se hennes match!
Nu sitter jag här hemma, när jag kom hem var det ingen hemma, ensamt  :o
Men nu ska jag väl plocka bort lite madrasser och disk och sånt,
seya :*



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var bra gott och mysigt! :) <3

2009-01-19 @ 14:49:10
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0