They looked at me and said, "I heard that you're a heartbreaker",Baby I'm a troublemaker

Kom nyss på att jag glömde min älskade plattång hos mamma. INTE BRA. men jag får överleva morgon dagen endå ;)

Slut på helgen nu, skolan idag.  hade vanliga lektioner idag, matte, engelska,
sen hade vi drog tema efter lunch & efter det fick vi sluta, så de va ju najs ivf :)
Efter skolan åkte jag hem & kollade på klart på sista oc boxen, buhuuuuuuuuuu :( 
hatar att det e slut.bara att börja om nurå ;D ÄLSKART

Slutar tidigt imorgon också tror jag, kl 14 ? hoppas.

Idag började sex and the city om på tv  och det allra första avsnittet visades :D




Kommentarer
Postat av: carrolina

älska OC! så himla bra men länge sen jag såg det. Fin blogg du har :-)

2009-01-15 @ 12:39:15
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0