Torsdag!

heyy,  
hade lite fritt idag i skolan idag.
Jag,jossan,angelica,sofia,lisa gjorde en inspirations bok med make up!
så vi satt o bläddrade i tidningar ,klippte & klistrade och pratade.
Tills kl 10 då jag va tvungen att ta tåget hem till kumla igen,
skulle ju till sjukgymnasten
Var där & hon tittade på min rygg ,kände och masserade. 
Hon sa att jag ahde en muskel inflamation & så fick jag
några övningar som jag ska göra varje dag......
Men det kommer iallafall troligtvis att gå över .
Sen åkte jag tillbax till skolan& då fick vi våra herrhuven,
 eller samuel som han faktiskt heter
om vi ska börja klippa på imorron, haha skägg &allt har han!

på eftermiddagen tvättade jossan mitt hår med röd schampo idag bara för att
se om de skulle bli lite rödbrunt då.
det blev det inte, haha vi borde ha gjort det när jag va blond ist ;)


Och hon som bor dit vi ska flytta ringde idag
& sa att vi kan få lägenheten på tisdag
så på tisdag börjar vi flytta kartonger.
& sen flyttar vi möblerna nästa helg, NAJS!






Underbara klass!! <3
klassfest snart?

Kommentarer
Postat av: Angelica

lätt :D

2009-01-22 @ 22:12:19
URL: http://ang3licaa.blogg.se/
Postat av: kajsa

ses sen älskling:D:D:D<3<3<3<3<3

2009-01-23 @ 13:21:17
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0