torsdag!

hade frisör hela dagen, på förmiddagen plockade vi ur våra
spolar och tuperade våra läggningar, inte allt för kul när man
 måste tupera & sen kamma ur allt 3 ggr bara för att man ska lära sig... men men
Sen hade vi ett litet fön test, där vi skulle föna en kort hårs docka
 på 45 min & sen ska lärarna bedömma ,
 utan att veta vems dockan är. så vi får väl hoppas på något bra :)

& sen idag har vi börjat flytta åt min storasyster Hanna!
Hela eftermiddagen/kvällen har vi hållt på & bärt & packat upp osv.
mamma & jag åkte till ikea & hämtade hennes soffa också..
Sen vid halv 9 nångång så åkte  jag, pappa, hanna & köpte pizza & sen hem!
och nu är det nog dags för mej att sova.

Puss godnatt


Kommentarer
Postat av: carrolina

ja du också =D

vi ska börja på lenas dansstudio i hallsberg ;D

2009-01-15 @ 23:19:52
URL: http://blondincc.blogg.se/
Postat av: Jenny

aw, det är ju du som är snygg här! :D ja ellerhur! det är bara fint faktiskt, härligt med helg säger jag bara! hur går det med frisörandet förresten? :D pusss!

2009-01-16 @ 12:08:28
URL: http://fromtheinsideout.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0