lördag

halloooj, ligger i min säng nu. Omringad av kartonger,möbler
, kläder och lite allt möjligt..  inte mysigt alls.. och fula tapeter har jag också..

Idag har vi flyttat hela dagen möbler oså,
 fram och tillbax mellan kumla och örebro,
bärt ner kartonger & saker från ena lägenheten
 och upp i andra.. usch så himla jobbigt!
 men men, nu ska de bara fixas i ordning ^^

Igår kväll var det klassfest hemma hos sara och sussi !
Eller ja, klassfest & klassfest? de va typ 11 st från våran klass där , 
sen var de mest sam idrottare där & några andra.
Men men inga fel, kvällen vart riktigt kul , synd bara att de gick lite
överstyr i slutet, men annars var kvällen toppen!

Blev väck runt halv 9 imorse & så började flyttandet,
 är sjuuuuuukt trött nu,
haha så ikväll ska jag bara bara ta det lungt

pussis


Kommentarer
Postat av: angelica

okej va bra :) jag ville faktist komma men kände inte precis för att komma själv (A) hahaha

2009-01-31 @ 23:11:16
URL: http://ang3licaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

tack, men vi vann iaf.. :)

2009-02-01 @ 19:16:55
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0