2009

Hey ! Gårdagen blev absolut bättre än förväntat.
Hel okej enligt mej ivf !  Började med tacos hemma hos jessica
 med massa brudar,Sen blev det singstar & massa snack. 
Sen blev det vidare & vi for väl runt lite här
 och där under hela kvällen & på 12 slaget var vi på torget och kramades  precis som alla andra.
& kvällen var ju soms agt helt okej, även fast endel saker inte blev riktigt som
 dom skulle & även fast mitt humör inte var på topp.
fick träffa min kajsa igår också , underbart att träffa dej darl<3

Kom hem till jessica nångång halv 3 i natt.
Då satte jag & ninni oss & åt lite taco rester & kollade i jessicas skolkatalog, mysitmysit


  
    Mer bilder kan dyka upp under dagen :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

ursäkta men hur fan såg jag ut O.o

2009-01-02 @ 16:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0