måndag

Tillbaka nu efter att ha vart borta sne i onsdags!
Ullared var ju kanoooon, haha sjukt mycket folk... mamma & jag va där inne från  ungefär halv två till halv 6,
då hade vi båda ganska ont i både ben & fötter  haha inte så konstigt kanske.
efter det åkte vi till en camping & sov i stuga en natt, dagen efter åkte vi vidare ,det blev hotell  resten av nätterna, och så blev det work från fredag till söndag,
Kom hem i natt runt 2, grymt trött.

Segade som fan imorse, åt frukost & tittade tv jätte länge.
sen gick jag&mamma upp på stan kollade lite affärer & sen gick vi och handlade på ica.

Sen kom martin hit , som jag inte har träffat på 6 dagar, har läängtat, loveu<3
han var tvungen o åka hem rätt tidigt eftersom han skulle jobba imorgon ;/
så när han  åkt gick jag o lisa ut o  gick lite,  sköönt o få prata av sig lite granna!

imorgon ska jag träffa lisa & jossan , får se vad vi hittar pårå :)

hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0