Måndag

halloooj, imorse tänkte jag då vara gullig & ge min mam frukost på sängen eftersom hon fyller år,
men när jag går upp vid 9 så har hon redan vart uppe sen halv 6. typiskt!
iallafall så åkte vi till sturecafé & käka frukost,
sen åkte vi till affären& hjälptes åt att städa, jag damsög& hon moppade (Y)

åkte hem & funderade på om jag skulle börja packa lite, haha de blev inte så...
 Senare åkte vi till morfar& mormor för att fira mamma,
 eftersom morfar inte kan gå & vi inte har någon hiss så är det enklast att vi åker till dem..
det var mysigt iallafall :)

nu ska jag snart gå & lägga mej, måste verkligen packa imorgon, de e ju bara några dagar kvar nu :O

Pusss natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0