onsdag

halloo,  har jobbat  måndag,tisdag onsdag & ska jobba imorgon med, rätt segt emellanåt,
sitter o kolla rpå oc tills det kommer kunder.
igår var  jag med J&L vi hyrde 3 filmer, åt kycklingcurry baguett och mös.

idag efter jag stängt affären blev de en sväng upp på stan , köpte mina älskliiingar,
ett par rosa skor jag har kollat på ett tag & ännu bättre att det var rea på dem så de kostade bara 350 kr :D
sen skyndade jag mig till bussen, hem till kusinerna & klippte maja ,
sen kom pappa & hämtade mig, så övnings körde vi, as kul var det... men läskigt haha,
& fyfan va arg man kan bli på sin pappa när han tjatar sönder... haha

imorgon ska jag med bussen till stan igen kl 10, alltid trevligt o gå upp tidigt eller hur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0