söndag

heyy nu har de blivit såhär igen, att jag inte har skrivit på massa dagar... men men de blir så ibland
iallafall så blev det säbylund i fredags, regnade lite grann,
 men det gick över rätt snabbt, skön kväll med kul folk..
iallafall så skulle vi gå till bussen senare på kvällen,
så kom nån på att vi kunde ta en genväg för o komma ut på vägen. GREAT!
efter halva genvägen som bestog av gräs typ, så började den bestå av endast brännässlor.
underbart att jag och josse va barfota i det också, well vi tog oss iallafall igenom, oohh guud va de sved,
haha sen va vi tvunga i bota det svidiga osv, men de e inget jag tar upp här :)
det svider iallafall fortfarande då & då.

igår kom iallafall Lisa jossan & barkis hit så blev det hårfärgning, wops då blev man lite ljusare ^^
& sen blev det bio . vi såg Drag me to hell, haha sjuuuk film!
efter bion blev det hem & göra massa kul, sen somnade  vi alla 4 i min säng haha jag sov verkligen konstigt i natt,
& tjejer, tack tack tack för ni finns ni är världens bästa<33

Idag blev de inte mycket gjort, vi gick och åt lunch på gröna grodan, sen åkte alla hem,
resten av dagen har jag nästan bara kollat på oc , är inne i en oc periodi igen haha, så himmla bra ju :)

imorgon ska jag jobba,skönt att det är bajs väder då :)

      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0