Fredag

Hallooj,  hade en jätte bra kväll igå hemma hos oscar !
Det var ju då pool party, vilket självklart leder till att folk puttar i varandra. Mej med . haha
så smink& hår var inget o tänka på , det var bara o fortsätta bada , men det var kul , riktigt kul :) man skulle nog tillome kunna säga att det var galet.
blev lite bajs i slutet bara, men sånt löser sig väl

Något annat som va tråkigt var att när vi skulle åka hem så hade jag helt plötsligt inga pengar i min plånbok?
Ah det var iallafall nån som hade tagit över 200,  synd att folk ska göra såntdär. 
Men jag kanske får skylla mig själv lite också eftersom att lät min väska bara ligga, men endå :s

idag har det iallafall blivit en sol&bad dag hemma hos jossan med henne,lisa & barkis. Så himla mysigt !
badade jacuzzi & solade hela dagen, sen blev det pizza och ännu mer bad ! :)


 Torsdag


          
 


Fredag


   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0