Lördag.Söndag,måndag,tisdag

wops, nu blir de tre dagar på en gång . haha men så kan de bli ibland :)

 lördag:

åkte jag hem till pappa, Jossan har fyllt 25 & skulle ha grillfest,va me en stund o åt oså. sen åkte jag till kumlasjön o träffa massa sötisar,
sen följde jessica& ninni med mig till pappa igen, där det lektes massa lekar osv, haha

Söndagen spenderades i solen & en snabbis till farfar
på eftermiddagen träffade jag lisa & jossan och de blev picknick i stadsparken :D
sen kom oscar o hans vän dit också. Så va vi as barnsliga hela kvällen o lekte i klätterställningen osv, haha 

    
  

igår var jag & badade med mamma hela dagen.
på kvällen kom martin till mig,
 blev en liten promenad & sen gick vi hem o kollade på eva&adam :)

Idag har jag haft världens mysigaste dag med my love
imorse sov vi huur länge som helst, somnade om flera ggr, tillslut gick vi iaf upp åt frukost,
gick ut på baksidan en stund och solade,
men han tyckte de va för varmt, haha så då gick vi o köpte glass ist ,
sen en sväng till h&m för att kolla efter en bikini, hittade ingen ...

ikv ska jag bara vara hemma & imorgon blir det bad med Lisa& jossan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0