Måndag

hallooj, sitter i affären, jobbat  igår & idag...
helgen har vart great!  I fredags var det ju midsommarafton,
 för min del började dagen hos pappa där det blev massa massa mat, sen kom jessica & Ninni till mig, Så sjussa pappa oss till Jossan där de va massa söta tjejor, Senare på kvällen blev de party, Så himmla kul kväll verkligen ! :) 

I lördags sov martin hos mig, han hade med sig sin dator så vi kollade på highschool musical 1&2
Han sov hos mig i natt också, hihi så mysit :D
tycker bara synd om han som måste gå upp så tidigt bara för att jag måste göra de haha.

imorse kom mamma hem också, hon hart vart i danmark sen i torsdags.
 Så imorse kom hon hem med typ hur mycket godis som helst. Ialla fall skönt att hon e hemma :) <3

Senare ska jag vara med jossan & Lisa 
lägger nog in bilder från midsommar senare också,

pusss :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0