Onsdag

halloooj, kortis dag i skolan idag igen, först städade vi skåpen,
sen var de samling i samlingssalen om vi kampen som e imorgon & sen kör !

efter skolan blev de fika på bara vara med Ninni,Lisa & Jossan, & sen en sväng på stan efter de.
nu har jag nyss kommit hem, var på coco thai med Mamma& Oje :)

imorgon är det Vi-kampen & genrep på hjalmarbergman teatern, sen är det fredag & SKOLAVSLUTING,
så himla sköööööööönt med sommarlooov !,
shit allt har gått så fort.. men jag har faktiskt haft ett riktigt riktigt bra år & hoppas att nästa blir minst lika bra!


nu ska jag ta o städa upp på mitt rum... blä



Kommentarer
Postat av: kajsa

Ja, blir perfekt :D JAA!!! sommarn kommer äga älskling<3 vilken dag kan du?:)

2009-06-04 @ 09:24:53
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0