Skolavslutningen!

Igåår var de skolavslutning! hade riktigt kul!
först var det en skolavslutning för ettorna , & sen en för tvåorna
a & sen en för treorna men deras var inte likadan så den va inte vi med & uppträdde på , men vi va där och titta!

Iallafall så sjöng ju jag& lisa Almost lover på ettornas & tvåornas avslutningar.
efter avslutningarna så gick jag jossan&Lisa
 till Rudbeck för att kolla när jossans syster Alexandra tog studenten !  Irri kom dit sen också
Så var vi på stan lite efter det och kollade när alla studenter åkte flak osv..
sen hem till Jossan på student middag eller vad man ska kalla det?
där blev det iallafall sjukt mycket & sjukt god mat,
sen rullade kvällen bara på , vi åkte in till stan. så blev det stadsparken där det var as mycket folk.
Efter ett tag dök Ninni och barkis upp där också as kul !
 runt halv 4 drog jag med mig Lisa och Jossan hem 
 & idag vaknar man med värdlens hesaste röst , hehe

& NU är det fan sommarlov, hm inte för att det känns men ivf... hihi
nästa vecka ska jag & ninni göra en utflykt på våra gymnasiekort hahah


 Världens bästa tjejer <3 tack för ett kanon år med er, ni betyder massa


    
    
    

Kommentarer
Postat av: j

så får jag sommarlov snart, då får du inte glömma bort mig, vi måste ses JÄTTEMYCKET! ta igen allt från iår som vi inte setts, saknar dig, sånt här får inte hända. Vi glider isär mer och mer för varje jävla dag.

2009-06-06 @ 22:28:24
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0