Tisdag

Halloj! dagen började med att träffa Josefine,Lisa,Sofia,Angelica  & äta på bara vara, super mysigt !
sen gick jag och jobbade i affären några timmar.
 Sen blev de marieberg med mamma&Oje en stund, handlade ett par suuuper fina skor,
en stor neccesär, en liten necessär, hårspännen, ett armband och två fina ramar till mitt rum,
och så en parfym som luktar bubbelgum!
Träffade även kajsa tillsammans med Ingela, och sina småbröder  ! hihi <33
& henne får jag träffa ännu mer på sööndag, gah längtar!

Imorgon ska jag och Ninni göra en resa på våra gymnasiekort som funkar ända tills fredag,
vi har suttit hela kvällen & funderat på vart viv ill åka, & det blev tillslut askersund,
kanske inte så jätte långt, men man kan ju faktiskt inte åka hur
långt som helst på dem & desutom är det ju mysigt!













Kommentarer
Postat av: kajsa

imorgon har jag lov hihiih ;) söndagsöndagsöndag älskling <3

2009-06-10 @ 15:36:09
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0