Tisdag

Hallo. har  inte skrivit på ett tag, har haft annat för mig så det har inte blivit av :)
I söndags åkte jag till kajsa hade suuuper mysit, trots att vi båda va hur trötta som helst.
Vi lagade tacos åt oss, ingela & edvin, sen kolladevi massa film & åt godis osv, & sen somnade vi båda i soffan.
På måndagen segade vi hela morgonen & åt frukost och kollade på tusenbröder, så himmla bra!
sen sjussade hennes morfar in oss till marieberg... det blev en fi bh & ett par solglasögon .
När vi gått klart där så kom hennes marcus & hämtade oss, så sjussa dom hem mej oså :)


Imorse vaknade jag upp med världens finaste <3 
när han åkt hem började jag fixa mig & sen åkte jag till kumla,
mötte Ninni så gick vi till maxi där alla andra sötisar redan var,
så åkte vi & prakeringsgrilla (haha), super mysiig kväll <33
nu sitter jag hemma hos pappa & luktar grill, usch haha...




Jag & kajsa för kanske 2 år sen, älskar dej finns alltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0