Utflykt med Ninni

Hallo, i onsdags  åkte jag & ninni som sagt på en liten utflykt, först åkte vi till hallsberg för att ta bussen därifrån till askersund, när vi gick på bussen mötte vi kajsa<3<3 , som självklart undra va vi skulle göra där, Ninni försökte viska lite diskret att vi skulle på utflykt, det vart inte så diskret haha!


Så va vi där hela dagen, gick runt lite och kollade, sen åt vi där också..
 tog massa kort med, som riktiga turister haha
hade faktiskt riktigt kul!

       


Sen på kvällen åkte jag hem till Irri, där även jossan,barkis & karin var och sen kom lisa också. hade jätte mysit, åt massa gott,pratade och skrattade massa. Senare kom martin & sebbe en stund också.
Då blev det eva & adam resten av kvällen..
 När dom åkt hem kollade vi kanske ett avsnitt sen somnade vi allihopa..
Iallafall en kul dag&kväll för mig :)

Kommentarer
Postat av: j

hahha galna, och jag älskar er <3

2009-06-12 @ 19:23:50
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0