Måndag




Riktigt sommarväder nu, fyfan va sköööönt :)

skoldagen kunde gått fort, hade bara engelska imorse, men vi va tvungna o stanna till
kl 12.30 för de va kör.. men de gjorde inget vi hade mysit ! efter kören
 stanna jag o lisa och övade på våran låt & förutom att jag va jävligt hes tror jag de gick bra ..
resten av dagen har jag bara solat ,senare
 åkte jag mamma& oje till ica o handlade , sen åkte vi till karlslund och åt , trevligt var de!

imorgon e vi lediga, så himmla skönt! men för mig blir de ingen sov morgon
direkt eftersom jag ska o färga slingor kl 8.. haha de va enda tiden som fanns innan skolavslutningen så...

så nu ska jag lägga mig i sängen o se tv sen sova :)

godnatt


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag saknar dig med honey! Ja, det tycker jag allt :D Vart tycker du? ;)<3

2009-06-02 @ 10:40:24
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/
Postat av: kajsa

Ja hhiih:) vi kommer nog på något bra :D ses snart?<3

2009-06-02 @ 15:49:57
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0