17 år!

Jahapp, 17 år idag då. den första bilden är min födelsedag för ett år sen,
man kan ju lugnt säga att jag har gjort endel förändringar under det här året


 

Även fast det är fredagen den 13 så har jag haft en väldigt bra födelsedag,
Blev väckt med frukost på sängen av mammiis <33 fick en present också .
En rosa adidas tröja, skit fin.
men tyvärr i fel strl så den fick jag byta och eftersom den inte fanns
 i några andra storlekar så bytte jag mot en annan , men de blev bra :)

Efter frukosten fick jag skynda mej iväg till skolan.
 Vi slutade 11.30 och då blev det mc d med tjejerna,
 Ja. det är som nån liten tradition vi håller på o bygger upp ;)
Sen gick vi på stan lite och hade as kul.
Senare på eftermiddagen åkte vi till morfar och mormor och fikade 
 så dom fick fira mej eftersom morfar inte kan gå i trappor
 och därför inte kan komma på mitt kalas på söndag :/
fick present kort på Gina av dom. Thnx <3

nu ska jag snart öppna fler presenter. Puss alla :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis snygging :D

2009-03-13 @ 19:55:31
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: kajsa

Grattis i efterskott älskling :D<3<3<3<3<3

2009-03-19 @ 10:46:42
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0