Söndaaag

Sömnbrist? javisst! haha

inte sovit många timmar i natt haha...
gårdagen spenderades först i hallsberg på folketshus, där jag & petter var med i Musik direkt..
gick bra även fast vi inte gick vidare,med tanke på att vi bara har övat på låten i ca 2 veckor...

Efter det så sjussade vi hem petter & sen släppte mamma av mig hos jossan,
där det skulle bli skräckfilms kväll med roligt folk.... väldigt mycket byten av filmer,
men vi såg iallafall lite skräck och sen såg vi hela ciao bella.
blev väldigt väldigt lite sömn, men det var en kul kväll :)
 
Imorse tog jag & lisa bussen till stan och var hemma vid 11 eller någe..
resten av dagen har jag vart med Min kusin Maja & mamma , naajs



Kommentarer
Postat av: carrolina

hej =)

jo jag vill verkligen ha biljetter, men onödigt om jag ska gå själv, ingen som kan gå med mig :/

2009-04-02 @ 08:33:06
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0