Tisdag

Trött idag, blääää, segig dag, fick veta att vi har So prov nästa vecka, låter ju kul....
Efter skolan kom petter hit & vi spelade lite på en låt & det gick nog bra ... åt bullar gjorde vi också (Y'
fick en present också för att jag har fyllt år. ett present kort på bara vara ! :D tack !
När han åkte hem så  var jag tvungen att göra klart mitt hantverksarbete....
& det tog ju sin tid, får skylla mej själv som börjar försent !

Sen blev det teleprat med min kajsiiis.  saknar dej hjärtat ,<3



Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag saknar dig med! Tack för att du finns, du är bäst<3 Love u<3<3<3 Sakna Gotland som tusingen<3 vill tillbaka!

2009-03-19 @ 10:48:51
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0