Torsdag!

Har en halv dålig dag idag , har känt mej ful och hel kass hela dagen.
haha men alla har väl sånna dagar kanske?
Jag och jossan gick ivf ner till Malins bil och hämtade mamma mia & carola skivor.
Då vart de lite roligare. Tills jag skulle börja rulla permanent som är sjukt svårt och jag vart skit arg.
I slutet av dagen så började jag,Jossan, Sofia och Lisa att dansa till mamma mia och Angelica stog för filminingen. hahaha såå jävla fula va vi. Men kul hade vi. Ni är underbara girls <3

Efter skolan hade jag utvecklingssamtal och det gick ju fin fint!
hade 0% giltig frånvaro och 1% ogiltig som jag tror är från nån försovning

Idag är det iallafall tänk att jag och mamma ska baka till min födelsedag som är imorgon :D


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0