Torsdag

Halloj,  sitter hemma hos pappa. Ny klippt,
Jossan klippte mej idag i skolan och så beslutade jag att klippa LUGG!
Har aldrig haft lugg, eller jo när jag va liten. Och sne lugg så klart, men inte
 sånhär riktig lugg. Men det blev nog rätt bra, mitt hår kändes så himla tråkigt,
så det behövdes en liten förändring . klippte den inte så kort så den går ju alltid att få bort.

Efter skolan åkte jag till kumla,  till hårmeteropolen dit min moster och kusin kom
skulle klippa och slinga min moster och även klippa maja om jag hann.
det hann jag inte . har´varit på salongen från halv 5 till halv 9 ungefär.
Men ikväll sover jag iallafall hos pappa. tråkigt att jag kom hit så sent , hinner ju knappt ses..
Well, döden imorgon när jag måste gå upp en timma tidigare när jag sover i kumla. Buhu.....

Bild på min nya frilla kan dyka upp om jag får igång kameran . hehe

Puss så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0