Fredag

oooh fredaaag äntligen :D  en veckas praktik avklarad, 2 kvar.
Nästa vecka blir det lite mer o göra eftersom jag ska ta dit lite egna kunder för färgning och klippning..
Idag blev det ialalfall en litne paus från praktiken. jag jossan Lisa hade anmält
oss att vara assistenter för 2orna som skulle fixa frisyrer för en modevisning
som klädermode skulle visa upp sina kläder på.  Det var någon som var sjuk eller något
så vi fick styla barkis helt och hållet själva. Skit kul !
Sen vid 3 hade de repetition för modevisningen som vi fick titta på.. Barkis& Ninni va aaaas fina!
 ja alla andra också så klart :)

Ikväll ska jag iallafall träffa LIzzzzyyyy & Batten!
 vi ska myyysa och sen kommer barkis & kanske ninni också efter deras modevisning :)
 kanon kväll alltså, för övrig så är allt rätt så kanon :)

pusssss



saknar mitt blonda :(

Kommentarer
Postat av: j

finns det bilder? :D jag vill se :D

2009-05-16 @ 15:08:09
URL: http://yescarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar det och dig:D

2009-05-20 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0