Fredag

halloo...
har haft ganska roliga dagar i skolan, igår var jag först hos doktorn fär att få ny host medicin,
 sen till skolan, där vi lekte massa lekar hahaha, as kul faktiskt!
Sen åkte jag till pappa igår & så åkte vi till kör skolan o gjorde syn test, sen kom kajsa as mysig kväll med henne <3

Kort skol dag idag, gjorde matte prov på morgonen, gick inge bra alls. oväntat  då.
Sen lockade jag håret på mirelle lite, & sen var de dax för dataprov. hahahahah exel hatart!

fick iallafall sluta tjugo i 12 skönt :) så gick jag hem & lämna mina grejor,
sen köpte jag med sallad till mej & mamma & så gick jag till mammsi i affären !

huhu, vädret suger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0