Måndag

första dagen på praktiken, 3 veckors praktik framför mig nu... 
så om det är någon som vill klippa,färga eller kanske bara få håret
tvättat & stylat så är det bara att säga till, det blir billigt ;)

sen är det en skol vecka & sen SOMMARLOV...
herregud vad fort 1an har gått, helt sjuuukt att tiden har gått så fort..
men vem klagar det ska bli jävligt skönt med sommarlov!

Idag var det iallafall en kille från goldwell hos oss hela dagen och hade färg kurs
inte så kul eftersom vi inte har börjat färga & gå igenom färger än,men man kanske kan lära sig något endå...

Slutade kl 16.00 då åkte jag in till stan & träffade ninni, så åkte vi på dansrep.
& nu är jag i kumla hos daddyyyy , ska vara här endel nu när jag praktiserar :)

Nu ska jag duscha , sen se ballar av stål! pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0