Måndag

Fram till lunch var det rätt lugnt på salongen, gick runt o städade lite oså..
Sen blev det lunch med Martina idag :).  kl 13 kom Jossan & Olle till salongen för att bli färgade..
 kul att ha egna kunder så man får lite mer o göra ! Resultatet blev bra tycker jag,
hoppas dom också tyckte de .Färgningen tog iallafall sin tid och när vi var färdiga så slutade jag..
så jag åkte med dom hem till oss där Yvonne och Noel väntade med mat !
När pappa kom hem så åkte han & jag till farfar för jag skulle klippa honom, kalasfin blev han!

Nu sitter jag här & har nyss duschat och gjort inpackning i mitt slitna hår! behövligt.

och föresten massa grattis till Lisa som fyller 17 idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0