måndag

Heyyy!  praktik idag som vanligt, inne på sista veckan nu...
hände inte alls mkt förens kl 16 då jag egentligen slutade,
men det kom in en kille & ville bli klippt o ingen hade tid så då frågade Lena om jag kunde ta det.
haha & eftersom han brukade klippa sig själv så antar jag att det bara kunde bli bättre.
Efter praktiken cyklade jag till Ninni med några filmer & en godispåse.. stackarn är sjuk & har körtelfeber
så jag åkte & hälsade på henne & vovvarna, hennes nya vovve är sååååååååååå söööt, ville ha med mig han  hem!

det var iallafall very trevligt att träffa Ninni en stund :)








Kommentarer
Postat av: j

mysigt :) våran älskling är ju sjuk :(

2009-05-27 @ 23:28:48
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0