MÅNDAG

Vaknade upp med Martin idag, eller vaknade & vaknade. HAN vaknade iallafall .
själv hade man ju sovmorgon till halv 11 så jag slog väl upp ögona för att säga hejdå typ haha !

I skolan började vi först med Ämnes samtal,
det gick ut på att alla våra lärare som vi har i de vanliga
ämnena satt i frisörsalarna & hade lite betygs prat. Efter det hade vi bara F kursen

lov nu om en vecka , efterlängtat verkligen !

föresten så bestämde jag mig för att göra något med min håfärg i fredags, så Ninni fick slinga mig lite!
blev lite ljusare , lite guldigt är det, så det är silverschampo som gäller
iallafall skönt att bli av med den där andra äckel färgen jag hade förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0