Onsdag

Halloo, skol dagen gick grymt fort, såhär borde vi ha det varje dag!!
hade bild , sen data & sen slutade vi & så kommer vi har varje onsdag när vi inte har praktik :)

så skulle Lizzy klippa henke så jag&jossan stannade kvar och tittade på o umgicks lite ..
sen när vi skulle hem så spöregnade det,
hade inget paraply så de va bara att bli blöt helt enkelt
 så när jag kom hem tog jag en dusch & sminkade om mig
sen vid kl 14 så sprang jag upp på stan & mötte Ninni
Vi åt sallad på la baguette & gick på stan lite, hon köpte ett
löshår som jag ska hjälpa henne o fixa till nästa vecka :)

Om en stund kommer min babe hit & sover här i natt, de blir en bra
start på morgonen & det behövs nog för
imorgon är det en jobbig dag med mycket lektioner

 
u're the best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0