Tisdag

Dååå har man nyss vart lite hurtig och vart ute på en springrunda med Lisa,
det va verkligen lääänge sen nu! Jag spelade ju handboll förut och hade rätt så bra kondition,
 när jag slutade så blev det inget springande över huvud taget
 & konditionen försvann ju såklart....
men det gick rätt bra endå tycker jag, fast det var grymt varmt haha..
 Känns ju så himla bra efteråt
Efter var vi väl i princip döda ett tag, men sen blev det bättre :)
Nu har jag nyss ätit kina mat som fanns kvar sen igår och nu blir det snart duschen

Imorgon har vi bara 1 eller två lektioner , så de kommer bli en najs dag,
ännu mer najs att jag ska träffa ninni vid 2 & martin på kvällen :D



En lite mer tränad Hedda kan man säga haha, vi sprang ju jääämt!
saknar handbollen ibland faktiskt...


Kommentarer
Postat av: mirelle

börja igeeeeen :D<3

2009-09-01 @ 22:21:26
Postat av: hedda

haha de e så svårt, känns som om jag varken har kondition eller något annat kvar.. desutom vet jag inte om de finns tid till de... de tar ju väldigt mycket på fritiden, fast de kanske det är värt... det var det en gång iallafall :)

2009-09-01 @ 22:33:47
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0