Hårfärgning

Imorgon ska de färgas hååår, ska få bort min hemska utväxt, som antagligen kommer komma tillbax på nästan engång... utväxten kommer hur fort om helst, men håret blir fan inte längre??

funderar också på att slänga i några mörkbruna slingor. egentligen skulle jag vilja göra nått helt annat med håret faktiskt . Men inte imorgon, de får bli en annan gång!


Hårfäger de senaste 2 åren,blond tills slingor till brunt till avfärgningar till blonda slingor osv (klicka för att se bilderna större)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag tycker du är fin i båda blont pch brunt! :)

Men du, jag har ju helblonderat mitt hår nu (fråga mig inte varför :S haha, men jag var lat och orkade inte slinga). Men nu är jag sugen på att lägga i lite brunt i. Kan man göra bruna slingor med hetta när man är helblond eller ser det konstigt ut? :) <3

2010-04-21 @ 09:56:49
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0