måndag

igen, helgerna går så jäävla fort. haha
igår hade vi iallafall 1 års dag <3
när martin kom till mig så hade jag gjort i ordning fläskfilé potatis klyftor, bearnese sås & dukat fint med massa ljus haha, sen blev de god glass o grejor, pratade om hur fort ett år går egentligen, bestämde också att vi ska åka till sthlm tillsammans snart
hade hursomhelst en jätte jätte jätte mysig kväll <3<3

skolan hände inte mycket, hade mest hål timma & sne planera vi lite inför modevisningen
Senare kom martin o hämta mig så åke vi till marieberg & så köpte han en ny plånbok & jag kollade efter en klänning, nu ska vi lägga oss o se Ncis & sen sova !

gonatt

LIFE IS GOOD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0