onsdag

hallo, skoldagen var skön som vanligt på onsdagar, efter skolan blev det att bege sig till hallsberg, möta kajsa på tåget & sen till församlingshemmet för att öva. kajsas moster sanna ska gifta sig & jag ska sjunga 2 låtar på deras bröllop, suuper kul ska det bli! Efter det så käka vi lite glass i solen & sen åkte jag och mamma hem till maja o gratta henne på födelsedagen en snabbis, sen snabbt hem & så ko martin o hämtade mig, så har vi myst hos han hela dagen, käkade lite & kollade film och så packade han eftersom han åker till sälen imorgon,

Nu är jag suuuuper trött, ska lägga mig & läsa lite i 3an av twilight böckerna , helt fast haha !



bilder från fröra året. skulle va roligt me nån snygg frisyr nu, mitt hår känns såå tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0