Söndag

halloj!, helgen har väl vart bra, fredagen började med att jag jossan & sandra fixade oss & började förfesta lite hemma hos mig, sen gick vi till birath för yttligare förfestande, jätte trevlig :)
sen blev det vidare mot strömpis, hade en jätte bra kväll hela kvällen igenom nästan... synd att alkohol kan göra saker till bajs... well det är väl något att jobba på.. kvällen blev iallafall jätte bra.

Jag & martin gick hem till mig & hittade en uteliggare i trapphuset(??!) haha scary, tänk om jag hade vart själv??
Gårdagen hände inte alls mycket, man mådde verkligen som man förtjänade & både jag och martin somnade fullt påklädda med ncis på på datorn haha.

Imorgon är det skula & körlektion för min del, hur jag nu ska orka  de haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0