Torsdag

halloo there. har  verkligen haft fullt upp idag, först skolan, torsdag- tråkigalektionerheladagen dag. usch
efter skolan tog jag tåget till kumla, klippte min moster och hennes kille,
sen kom pappa och hämtade mig så blev det lite övnings körning och pizza! 
när jag kom hem höll mamma på o fixa på mitt rum, håller på med ett bord vi ska göra till sminkbord!
Nu sitter jag och väntar på att få duscha, mamma e i källaren o Nora sover så jag måste se så hon inte vaknar ju..

imorgon blir de ingen skola för mig, jag har risk ettan imorgon kl halv 9 & sen är de endå ingen idé o gå till skolan eftersom vi slutar ungefär samtidigt, kanske blir lite träning imorgon också med jossan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0