I'm so excited, and I just can't hide it, i'm about to lose control and i think i like it

Håller på med min packing, alltså de är 2 dagar kvar?? nyss var de typ ett halv år, de va lixom inte ens nära & nu ÄR det?!?!? ska bli såååååååååååå sjukt kul, spännande & lite läskigt haha.
som sagt, håller på o packar, känns inte riktigt okej... 15 kg får resväskan väga & 5 kg får hand bagaget väga... känns inte rba att de känns som om bara min neccesär väger typ 5 kg hahah, nerå så illa e de inte, men vafan hur ska allt få plats? hur många shorts ska man ta med? klänningar? linnen? shorts? SKOR?
hursomhelst så blir de ju en liten tripp till västerås imorgon & sen ska mamma hjälpa mig att packa,
på tisdag ska jag träffa pappa & växla pengar
japp de e mycket att stå i, men de kommer bli bra, så jävla bra


bilder från tunisien 2006 tror jag det var?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0