Onsdag

alltså fyfan va jag känner mig bitter.... är redan jävligt skoltrött, & då har vi inte gjort särskilt mycket endå...det kunde vart värre lixom. Känns bara så tråkigt att alla typiska vardgs saker drar igång nu... allting håller på att bli en typisk vardag.. Sen mitt i allt kom jag på hur sorgligt de kommer bli när vi tar studenten, sorgligt men kul!
Hur som helst, idag har vi varit faddrar? åt 1orna visat olika saker som permanent,fön & läggning oså käka vi med dom också. Har haft körlektion också , gick faktiskt bra.
imorgon börjar vi kl 13.00 skönt som fan,

men life is good, eller hur PUSS

förövrigt såg jag ut såhär när jag började 1an på gymnasiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0