söndag

Nyår var jätte bra! började med fix& jätte god mat hos Jossan, sen fest hos oscar .
 träffade martin några minuter efter 12 slaget & sen blev det fest igen. skit kul :)

Ikväll är jag & martin ensamma hemma, Nora har fått lite gulsot så dom är på sjukhuset med henne i natt.
Så nu håller min mästerkock på o laga mat till mig, jag försökte hjälpa till men jag e inte så bra på de så jag hamna här haha. De blir klyftpotatis, fläskfilé bearnes sås & nån mer sås han har kommit på hihi Mysit, sen ska vi se en jätte bra film också, & så är de tydligen hockey kl 3 i natt som vi måste se ;)


Kommentarer
Postat av: per arne

praktiskt att inte kunna laga mat ibland va?latmask

2010-01-03 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0