Lördag

Fredag kvällen var jätte bra :) även om saker & ting inte vart som tänkt haha.. men först blev det iallafall förfest hos Handel, sen skulle alla vi brudar ta bussen till stan men missade den så vi tog en taxi istället, så blev det frimis , så kom killarna också i taxi & tillslut hamnade jag  och några till på Bells . lyckad kväll iallafall
inte lika kul att gå upp och jobba idag fast jag började inte förens 11 så..
när jag slutade så fick jag & martin sjuss av jonte hem till martin , så han har lagat mat o grejer, mysigt. hihi
nu är han lite chaffis så jag sitter här & väntar på att han ska komma tillbax så ska vi se film & äta chips o dipp (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0