Lördag

Hey har haft en himla mysig dag idag faktiskt, började dagen me frukost tillsammans med Ninni , alltid trevligt
Sen kom pappa & hämtade upp mig, så körde jag till Marieberg & fixade en present till mammas födelsedag sen körde jag till kumla, hem till pappa där jag & pappa hamnade i varsin solstol ,Johanna& Ante kom hit & så blev det god mat & sen gick vi allihopa & tittade på den nya sjön som håller på o byggas här nere , tror det kommer bli huur fint som helst.
Senare på eftermiddagen åkte pappa & jag ut o cyklade lite, hahah låter ju jätte töntigt men det var lite mysigt sådär, & ikväll har jag suttit på altanen med Pappa & Yvonne med lite rosé, cheesballs osådär..

& NU är de inte lånt alls kvar tills M kommer hem, längtar klängtar längtar !!



sitter vid min gamla dator nu, haha hittar så sjukt roliga gamla bilder, vilka roliga minnen !
















och föresten, Kul att det såg ut som om man hade en boll med sockervadd på huvet,
tupéring i all sin ära, men vafan man får väl tupéra måttligt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0