Måndag

skoldagen bestog av redovisningar av miljö temat, inte särskilt kul...
men vi fick sluta tidigare & det gillas alltid, den hära veckan blir skön, imorgon ska vi bara leka lekar hela dagen hehe & på onsdag slutar vi 11 eller något men halv 11 har jag min första körlektion så jag måste gå lite tidigare. & sen är vi lediga torsdag, fredag.

Den här veckan har jag även teorikurs måndag-torsdag, så jag har spenaderat min kväll på körskolan, lite segt men men. & som sagt på onsdag har jag min första körlektion ska bli riktigt kul!

Nu ska jag nog läsa lite twilight, har jag tur läsar jag ut andra boken idag så jag kan börja på 3an wiho !

nattie


Kommentarer
Postat av: elin

rösta på min bikini! :)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=Sz2Hsj5n51KU36RchPg0rHID#bikiniGallery

2010-03-27 @ 13:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0