Måndag

jahapp har inte skrivit på ett tag, men helgen har vart jätte bra, i fredags var jag& martin på stan lite granna & de blev lite kläder för mig, sen klippte jag honom senare på dagen.
På lördagen var det kalas hemma hos martin (som fyller år idag) så de blev mat & tårta osv, gottii !
sen på kvällen var det fest hos jossan, kanon kul, jacuzzi,pyttipanna m.m  Jag & martin åkte hem till honom och var hemma runt halv 5 ,eftersom man ställer fram klockan.
Söndagen sov vi skit länge, sen låg vi i sängen i princip hela dagen tills hans mamma sjussa hem oss till mig.

& så har vi ju flyttat in i våran nya lägenhet nu i veckan, så nu när det är lov ska jag passa på o få ordning på mitt rum, väntar bara på att få mina garderober fastskruvade haha.





Grattis på födelsedagen min älskling, jag älskar dej så<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0