everuything's gonna be alright

söndag kväll & jag sitter & har precis börjat plugga till provet imorgon.... jag som tog med mig boken hem redan förra veckan & hade GOTT om tid på mig, hehe... vi säger så här istället, vem fan lägger ett prov på en måndag? efter valborg??  och vips så var de inte mitt fel längre (Y)

idag har vi fått besök av mammas vänner från ungern & sin lilla bebis hade de med sig också, så nu har vi massa bebisar här i lägenheten hehe, 2 iallafall.
& martin åkte till gotland med skolan idag, & jag saknar han reeedaan..men då får man väl göra det bästa av situationen & göra sånt man brukar hoppa över annars, typ sova med brun utan soll & käka tonfisk hela veckan. Brun utan sol brukar jag hoppa över att sova med när vi sover ihop då de inte e så snyggt om han råkar få lite brun utan sol ränder, & tonfisk tycker han är grymt äckligt. ja då har man sett de enda positiva i det då.

dags att sova, hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0